איך להתחיל עם בחורה?
top of page

הבלוג של שרנו

איך להתחיל עם בחורה?

איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק , אינסטגרם או ווסטאפ?

עשיתם לייק אחד לשניה בטינדר. השיחה ניראת כך: "הי" "הי" "מהיכן את?" "כפר סבא ואתה?" "תל אביב" אין לה טקסט באתר ואתה ממש לא יודע איך.להמשיך אז אתה מבקש טלפון. השיחה עוסקת בפרטים ביוגרפים. אתם קובעים להיפגש. הפגישה נידחת כי יום אחד אתה עסוק ויום אחר היא מאד עייפה. אתם כאילו בדרך.המהירה אז למה לא קורה כלום? כי באמת לא קרה כלום. לא נוצר עניין ושניכם לא ממהרים לעוד דייט בינוני שיותיר אתכם בתחושת אכזבה ובזבוז זמן. אני מציע לך ללכת בדרך הארוכה והמסוכנת: "בוקר טוב לבעלת התלתלים" "הי" "חשוב לי לברר משהו לפני שנהיה מעורבים רגשית" (סיכון. יכולה להגיד שאתה מוזר) "חחח כן מה?" "את מוכנה לטלטל את חייך או רק מחפשת להישאר באיזור הנוחות?" (סיכון. יכולה להגיד שאתה ישיר מידי) "לא מחפשת טלטלות. כשהאוכל טעים הוא טעים לי." "וחוץ מאוכל מה עוד מרגש אותך בחיים?" "לא יודעת לענות. מה אותך?" "לרוץ בשטח להרגיש צייד לקט. לרקוד עד אובדן חושים. להתחבק על ספסל עם בחורה ולהרגיש את הדופק שלה." (חושף את עצמך. יכולה לחשוב שאתה דביל, רגיש מדי) "עכשיו אני מבינה. אותי מרגש לשיר מול אנשים ,לטייל יחפה בשדות ,ולהתחבק על ספסל " "העתקת את הספסל ממני?" (סיכון, התבדחות) "התרגשתי מהקטע עם הספסל אז העתקתי"

עכשיו אתם כבר נוסעים ברכבת אחרת. מדברים על.רגשות, צוחקים ,משתעשעים. אתה לא מפחד לסכן את הקשר. אתה לא מפחד להיות מיוחד שאולי היא לא תאהב, אתה מדבר על רגשות ומתעניין בה באמת. יכול להיות שלא יהיה אפילו צורך בשיחת טלפון. כשתגיעו לקביעת פגישה תהיה כבר סקרנות הדדית. לא תדחו את הפגישה גם אם תהיו עייפים. וכך הדרך הארוכה תהיה הקצרה.

שרנו אינטימיות מודעת 😍😎 ליווי אישי לנשים: https://goo.gl/I9NtMT ליווי אישי לגברים: https://goo.gl/GWnhVZ סדנאות שבע דקות בגן עדן: https://goo.gl/4dr5bU

פוסטים מומלצים
ארכיון
עקבו אחרי
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page